درخشش دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در مرحلۀ اول آزمون المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی

تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۱۰:۵۳ | تعداد بازدید: 11

مسئول واحد المپیاد دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: دانشجویان علوم پزشکی این دانشگاه موفق به کسب 3 جایگاه در تیم منتخب منطقه آمایشی 9 در 3 حیطۀ مدیریت نظام سلامت، کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم و آموزش پزشکی شدند.

فهیمه عطاریان افزود: المپیاد علمی همه ساله در دو مرحلۀ منطقۀ آمایشی و کشوری برگزار می‌شود که امسال در چهاردهمین دوره از این رقابت‌ها 3 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه موفق به راهیابی به مرحلۀ کشوری شدند.

وی بیان داشت: مریم یوسفیان دانشجوی ترم 8 بهداشت عمومی در حیطۀ کارآفرینی در بستر دانشگاه هزارۀ سوم، مبینا روحی دانشجوی ترم 6 فناوری اطلاعات سلامت در حیطۀ مدیریت نظام سلامت و مرضیه عارفی اصل دانشجوی ترم 5 علوم آزمایشگاهی  در حیطۀ آموزش پزشکی توانستند راهی مرحلۀ کشوری شوند.

عطاریان عنوان داشت: در گام بعد، واحد المپیاد با برنامه‌ریزی ویژه و منسجم و برگزاری دوره‌های فشرده با حضور اساتید مجرب و پشتیبانی علمی و معنوی دانشجویان، تمام تلاش خود را در آماده‌سازی دانشجویان و کسب مدال کشوری خواهد نمود.

مسئول واحد المپیاد دانشگاه خاطرنشان کرد: دانشجویان منتخب در مرحلۀ کشوری این المپیاد که در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود به رقابت در دو آزمون علمی انفرادی و گروهی خواهند پرداخت.